Lekers tennis- en jeu-de-boulestoernooi 2017

Beste inwoners van Ledeacker,

We gaan ons negende ’t Lekers gesloten Tennis- en Jeu-de-boulestoernooi organiseren.
Locatie: Fam. Verhoeven, De Quayweg 1,  tel: 0485-383517 / 06-22800124
Zaterdagavond 23 september vindt aansluitend een gezellige feest/buurtavond (vanaf 16 jaar) plaats.
Hier zijn de regels:

Tennis:

- We beginnen op maandag 18 september 2017 tot en met zaterdag 23 september 2017.

- We spelen iedere avond gedurende de hele week vanaf 18.30 uur.

- Iedereen speelt 3 wedstrijden  en steeds met een andere dubbelpartner: ook  1 wedstrijd of 1 avond kunnen spelen is meedoen!

- Meld je aan met naam  en telefoonnummer, geoefend of minder geoefend speler en welke avond  je niet aanwezig kunt zijn via veru1988@outlook.com vóór 11 september.

- We maken op 13 september pas het speelschema om zo min mogelijk wijzigingen te hebben. Houd hier rekening mee.

- De halve finale is op zaterdagavond 23 september, geef aan of je dan aanwezig kunt zijn. Natuurlijk mag je door de week toch gewoon komen spelen als je zaterdagavond verhinderd bent. Voor beide winnende teams zijn bekers ter beschikking gesteld.

- Je hoeft zelf geen ballen mee te nemen, wel je tennis racket. Voor diegenen die geen tennisracket hebben zijn er tennis rackets bij de tennisbaan aanwezig.

- Geen inschrijfgeld !!

- Deelname vanaf 16 jaar tot 100…

- Zaterdagavond aansluitend een gezellige feest/ buurtavond vanaf 16 jaar

- Vol=vol

Jeu de boules:

- We spelen op zaterdagavond 23 september 2017  vanaf 19.30 uur.

- Aanmelden met teamnaam en minimaal 3 personen via veru1988@outlook.com vóór 1 september. Vermeld hierbij de captain en zijn/haar telefoonnummer.

- Geen inschrijfgeld !!

- Deelname vanaf 16 jaar tot 100 …

- Zaterdagavond aansluitend een gezellige feest/ buurtavond vanaf 16 jaar

Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons weten.
Geen zin om mee te doen? Komen kijken en aanmoedigen wordt zeer op prijs gesteld!
Tot dan.

Groeten van de organisatie RInus Jacobs, Gijs Verhoeven en Eugène Linders

De organisatie:
Rinus Jacobs, Gijs Verhoeven, Eugène Linders

PS: We denken vele mensen via deze weg te bereiken maar het zou fijn zijn als je er met buren/vrienden/aankomende bouwgenoten uit Ledeacker over praat.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

11 juli 2018

Fietstocht, vertrek 13.30 uur bij de kerk.

15 augustus 2018

Fietstocht, hele dag.

Donderdag 16 t/m zaterdag 18 augustus 2018
Bouwweekend

Bouw- en speelweekend, georganiseerd door de jeugdcommissie. Aile kinderen uit 't Leker van de groepen 3 t/m 8 (basisschool) krijgen een uitnodiging om zich hier voor aan te melden. Ouders, jullie hulp is erg welkom tijdens het bouwen! We gaan er met z'n allen weer een paar mooie dagen van maken.

26 oktober 2018
Fittestdag

Op 26 oktober organiseert de Dorpsvereniging in samenwerking met de GGD hart voor Brabant een zogenaamde Fittestdag. Deze dag is bedoeld voor alle inwoners van Ledeacker van 30 jaar en ouder. Het is een samenwerkingsverband van huisartsenpraktijk op 't Zand, fysiotherapiepraktijk Peter Theunissen, dietiste Elly Jacobs, Apotheek Sint Anthonis, Sociom, Hoormij en anderen.