Lekerse vlag
Minimaliseren

Bij officiële gelegenheden en festiviteiten is het altijd leuk als zo veel mogelijk mensen de Lekerse vlag uithangen. Dan moet je er natuurlijk wel eentje hebben!
De officiële blauw-gele Lekerse vlag is verkrijgbaar bij Bert Aarts, Dorpsstraat 37, 5846 AB Ledeacker voor de prijs van 20 euro.
Het gemakkelijkst is als u even van tevoren belt, dan kan Bert alvast een vlag klaarleggen, tel. 0485-382418 of 06-12966931.

Lekerse vlag

Zaterdagmiddag 18 mei om 14.30 uur gaat de kermis open, met dit jaar weer een verrassende attractie! Alle aanwezige kinderen die tussen 14.30 uur en 15.00 uur op het kermisterrein zijn krijgen een gratis strippenkaart, waarmee ze zich kunnen vermaken op de kermis, dus zorg dat je er op tijd bent! De kinderen mogen uiteraard een vriendje of vriendinnetje meenemen! We schenken gratis koffie en thee. Dit jaar zal de barbediening gedaan worden door de buurtvereniging van de Mgr. Bekkerstraat. Rend de klok van 16.30 uur zal er een frituurwagen
aanwezig zijn tot ongeveer 18.30 uur.
Op zaterdagavond 18 mei is er live muziek met de Kofferbent. In het Dorpshuus gaan de deuren om 20.30 open en is er een avondvullend programma met een gevarieerd repertoire van Abba tot Zz Top. Entree: € 15,00 inclusief 8 consumpties. Vol=vol! Kaarten zijn te reserveren via kermisleker@gmail.com
. (Betaling van de gereserveerde kaarten contant aan de kassa.)
Op zondagmiddag 19 mei zal de Sillybus weer rondrijden om alle Lekerse kinderen op te halen en naar de kermis te brengen. Als je instapt ontvang je een gratis strippenkaartl Dit is de route met de opstapplaatsen: 13.30 uur Fietsenzaak Theo Aben - 13.45 uur Hoek Pastoor v.d. Vaartweg/Vrijstraat - 13.50 uur Kerkplein - 14.00 uur Speelveld Den Dries/ Den Akker - 14.10 -14.45 uur vervolg via de Hoenderstraat, De Quayweg en Toven (zorg dat je buiten klaar staat!). Om 16.00 uur is er een loterij, waar weer leuke prijzen te winnen zijn! Graag tot ziens op de kermis!

dinsdag 21 mei 2019
Informatiebijeenkomst toekomstvisie herindeling

Meepraten over de toekomst van de gemeentelijke herindeling? Dinsdag 21 mei kan het! Alle verzamelde inbreng uit elke bijeenkomst per dorpskern wordt vertaald naar een toekomstvisie voor de nieuwe, heringedeelde gemeente. Jouw inbreng is hierbij van grote waarde. Kom daarom naar de Lekerse bijeenkomst op 21 mei om 19:30 in het Dorpshuus en geef je mening of deel je ervaring.

Ledeacker herindeling gemeente

woensdag 12 juni 2019
Busreis KBO

woensdag 19 juni 2019