Zoeken Tags

30 april, 24 mei, 8 juni 2016
Inschrijfavonden glasvezelnet

Inschrijfavonden LVCNet glasvezelaansluiting in 't Dorpshuus, met aanwezigheid van de ambassadeurs. Vragen kunt u ook per e-mail stellen via glasvezel@dorpsvereniginghetleker.nl.
· zaterdag 30 april   10:00 - 12:00u
· dinsdag 24 mei      19:30 - 21:30u
· woensdag 8 juni    19:30 - 21:30u

4 mei 2016
Dodenherdenking

De gezamenlijke dodenherdenking van de gemeente Sint Anthonis wordt dit jaar op woensdag 4 mei georganiseerd door dorpsvereniging 't Leker. Vanaf 18.30 uur is er een samenkomst in ‘t Dorpshuus met een kopje koffie. Hierna volgt een stille tocht door het dorp die wordt afgesloten met een plechtigheid bij het kunstwerk op het pleintje bij de kerk, waarna 2 minuten stilte in acht wordt genomen.

8, 9 en 10 mei 2016

Op 8, 9 en 10 mei is het weer kermis in Ledeacker. De Kermiswerkgroep is alweer druk bezig om een leuk programma in elkaar te zetten. Geen kermis zonder bezoekers, dus noteer alvast de data in de kalender.

zondag 22 mei 2016
Kakelbond jeugdvoorstelling

"Rover John en de lege schatkist" is een jeugdtoneelvoorstelling die wordt gespeeld door De Kakelbondjes. De regie is in handen van Joris Brukx. Er zijn twee voorstellingen, om 14.00u en om 16.00u in 't Dorpshuus te Ledeacker. Kaartjes a € 3,50 ( incl. een glaasje ranja) zijn verkrijgbaar bij Hubo/ Novy en Hendriks kantoorartikelen, of via mail reserveren: kakelbond@live.nl

9 juli 2016
Schoolreünie en Open Dag

Nu de Lekerse Willem Christiaansschool definitief gaat sluiten, is het tijd voor een Open Dag en een reünie. Die vindt plaats op zaterdag 9 juli vanaf 10:00u. Een uitgebreid programma volgt nog.

19 t/m 24 september 2016
Tennis/Jeu de Boulestoernooi

De datum voor het jaarlijkse Lekerse tennis- en jeu de boulestoernooi is al bekend: 19 t/m 24 september 2016. Save the date!