Evenementenkalender

Op deze kalender komen alle activiteiten en evenementen in het dorp Ledeacker door het jaar heen, ook op lange termijn. Zo kunnen verenigingen die iets willen organiseren duidelijk zien of op de gewenste datum reeds een ander evenement in Ledeacker is gepland.

Voor alle verenigingen is het dus nuttig als hun evenementen op deze lijst vermeld staan. Meld je evenement dus aan bij webmaster(at)dorpsvereniginghetleker.nl.

11 juli 2018

Fietstocht, vertrek 13.30 uur bij de kerk.

15 augustus 2018

Fietstocht, hele dag.

Donderdag 16 t/m zaterdag 18 augustus 2018
Bouwweekend

Bouw- en speelweekend, georganiseerd door de jeugdcommissie. Aile kinderen uit 't Leker van de groepen 3 t/m 8 (basisschool) krijgen een uitnodiging om zich hier voor aan te melden. Ouders, jullie hulp is erg welkom tijdens het bouwen! We gaan er met z'n allen weer een paar mooie dagen van maken.

26 oktober 2018
Fittestdag

Op 26 oktober organiseert de Dorpsvereniging in samenwerking met de GGD hart voor Brabant een zogenaamde Fittestdag. Deze dag is bedoeld voor alle inwoners van Ledeacker van 30 jaar en ouder. Het is een samenwerkingsverband van huisartsenpraktijk op 't Zand, fysiotherapiepraktijk Peter Theunissen, dietiste Elly Jacobs, Apotheek Sint Anthonis, Sociom, Hoormij en anderen.