Foto's 2015
Minimaliseren

11 juli 2018

Fietstocht, vertrek 13.30 uur bij de kerk.

15 augustus 2018

Fietstocht, hele dag.

Donderdag 16 t/m zaterdag 18 augustus 2018
Bouwweekend

Bouw- en speelweekend, georganiseerd door de jeugdcommissie. Aile kinderen uit 't Leker van de groepen 3 t/m 8 (basisschool) krijgen een uitnodiging om zich hier voor aan te melden. Ouders, jullie hulp is erg welkom tijdens het bouwen! We gaan er met z'n allen weer een paar mooie dagen van maken.

26 oktober 2018
Fittestdag

Op 26 oktober organiseert de Dorpsvereniging in samenwerking met de GGD hart voor Brabant een zogenaamde Fittestdag. Deze dag is bedoeld voor alle inwoners van Ledeacker van 30 jaar en ouder. Het is een samenwerkingsverband van huisartsenpraktijk op 't Zand, fysiotherapiepraktijk Peter Theunissen, dietiste Elly Jacobs, Apotheek Sint Anthonis, Sociom, Hoormij en anderen.